Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

úterý 13. června 2017

Shannon Kirk - Metoda 15/33



     Na první pohled obyčejná 16ti letá holka,ale na ten druhý jednoznačně génius. Jednoho dne je ONA unesena ve vínové dodávce. Už od začátku však ví, že její únosce moc inteligence zrovna nepobral. Už jen způsob, jakým jí zavázal oči, tedy dost špatně.
Do své malé cely, která jí má být na 33 dní novým domovem, donesl její únosce několik věcí, docela obyčejných, jako třeba červenou deku, kbelík, do kterého má vykonávat svou potřebu a další. Jenže netuší, že unesl génia. Všechny věci, které v její cele jsou nebo které jí únosce přinese, si očísluje a vymýšlí plán, jak utéct.
     Střídají se u ní různí lidé, které si pojmenuje dle toho, co s ní dělají - například Doktor, který kontroluje její těhotenství. Je už v 7.měsíci. Když to před únosem zjistili její rodiče, nechtěli tento fakt přijmout, avšak po návštěvě doktora pochopili, že už se s tím nedá nic dělat, protože si dítě chce nechat. 
Každý den dostává naprosto stejné jídlo, pití, servírované ve stejnou dobu a stejným způsobem a tak její geniální mozek napadne, že tohle může použít při svém plánu na útěk. 
     Na scénu přichází zvláštní agent Roger Liu, který pracuje pro FBI a vyšetřuje případ zmizení 
oné "geniální" těhotné dívky. Roger Liu je velmi zkušený agent, pro FBI pracuje již dlouhou dobu a je (alespoň mi) velmi sympatický. Do vyšetřování se pouští s velkou zodpovědností a případ prostě chce vyřešit za každou cenu.

Podaří se uvězněnému géniovi opravdu utéct, donosit a vychovat své dítě jako by se nic nestalo? 



Kniha se mi líbila. Ze začátku jsem měla trošku problém se začíst, ale nakonec jsem to překonala. Kdybych měla hodnotit známkou jako ve škole, dala bych 3, tedy takový průměr. Kniha Metoda 15/33 je autorčiným debutem, byla přeložena do 21 jazyků a v mnoha zemích je označena za bestseller. Pokud budu mít někdy možnost přečíst si nějakou další autorčinu knihu, nezaváhám a přečtu si ji velice ráda. Dílo Metoda 15/33 doporučuji všem čtenářům, kteří mají rádi napětí.

Za recenzní výtisk moc děkuji nakladatelství Knihy Dobrovský - Edice Omega.


Žádné komentáře:

Okomentovat