Pár slov o mě

Jsem maminka malého ďáblíka Michálka a objevila jsem v sobě skrytou vášeň - čtení :)
Tento blog je o mém životě na mateřské a knihách.




Jsem i na facebooku: Čtení mezi plenkami

úterý 24. ledna 2017

Jsem těhotná!

    Znáte to, ne? Když se vám na těhotenském testu objeví dvě zřetelně růžové čárky. Jaký z toho máte pocit? Nejdříve je to velký šok, ale potom vás zaplaví nepopsatelný pocit štěstí!
Já jsem tomu nemohla uvěřit i když tomu vše nasvědčovalo. Přišlo to tak nečekaně, děti jsem chtěla až tak v pětadvaceti, dřív ne. A najednou, když ještě chodím do školy a studuji poslední ročník na střední, se stane tohle! Co teď? 
Volba byla jasná. Budu mít dítě! 👶

Po kontrole u lékaře jsem se uklidnila, termín porodu vycházel na 21.8.2016 - tři měsíce po maturitě. Na miminko jsem se moc těšila a ve škole ke mě byli všichni shovívaví (tedy spíše učitelé). Školu jsem díky jejich podpoře úspěšně zakončila maturitní zkouškou. Teď už jen zbývalo těšit se na miminko. Už jsem věděla, že čekám chlapečka a byla jsem nadšená! Vybrala jsem mu (dle mého) krásné jméno. Michal
Těhotenství se mi hrozně táhlo. Byla jsem unavená a připadala jsem si jako obří koule! 😃 Taky jsem přibrala 16 kg. (ŠESTNÁCT KILO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😖)


27.7. na 9:00 jsem byla objednaná na kontrolu do porodnice. Přišla jsem s tím, že mi paní doktorka udělá ultrazvuk, poslechne si srdíčko mého synáčka a půjdu zase domů. Její věta mě ale velice rychle vyvedla z omylu! "Maminko, vy máte kontrakce!" Já? Opravdu to říkala mi? "A to znamená jako co?" zněla moje otázka. Doktorka mi pobaveně odpověděla, že jdeme rodit! 
Následovala všelijaká vyšetření a šup na porodní sál! Za necelých 7 hodin byl můj drobeček (to se mi to mluví,v tu chvíli jsem měla pocit, že snad rodím slona!) na světě s mírami 48 cm a 2800 g.


 A tak se 27.7.2016 v 15:43 můj život obrátil o 180°. Od toho dne jsem nejšťastnější a nejpyšnější MAMINKA na světě! 💗💗💗


Žádné komentáře:

Okomentovat